وبلاگ

تأمین کمک هزینه درمان افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی با خرید تاج گل های خیریه

تاج گل
مراسمات ختم معمولاً مطابق با آداب و رسوم و فرهنگ‌های مختلف برگزار می‌شوند. خرید تاج گل‌ها و استندها، یک پذیرایی مختصر و ساده شامل چای، آب و میوه، قرآن خوانی و… از معمول‌ترین سنت‌هایی است که در یک مراسم ترحیم انجام می‌شود. هنگامی که برای همدردی با نزدیکان متوفی در این سنت‌ها شریک می‌شوید دوست دارید به نحوی، احترام و محبت خود را به آن‌ها نشان دهید. ارائه عرض تسلیت، صحبت از اقدامات پسندیده متوفی و بخصوص، تهیه یک تاج گل، نشان دهنده ارادت شما به مخاطب است. یک استند زیبا می‌تواند به جای شما سخن بگوید و چه بهتر اگر بخشی از یک کار خداپسندانه باشد.
چقدر زیباست اگر بتوان از یک رویداد مرسوم مانند مراسم ختم، برای انجام یک کار نیک نیز بهره برد و این کار با خرید تاج گل خیریه به راحتی امکان پذیر است. بدون شک همدردی با کسانی که به تازگی عزیز خود را از دست داده‌اند، به خودی خود یک عمل خیر به حساب می‌آید. با این حال مؤسسه رعد الغدیر با ارائه طرحی با عنوان راحیل، ترتیبی داده است تا این همدردی، نتایج مثبت چند برابر داشته باشد. مطابق با این طرح، عواید فروش تاج گل مصنوعی خیریه، استند خیریه، تاج گل طبیعی و… همگی صرف توانبخشی و درمان افرادی می‌شود که دارای معلولیت‌های جسمی و حرکتی مبتلا هستند. این طرح از سال ۱۳۹۳ در مؤسسه نیکوکاری رعد الغدیر در حال اجرا است.

استند تسلیت
در این مؤسسه می‌توانید از انواع تاج گل خیریه مصنوعی و طبیعی که به شکل یک طبقه، دو طبقه و سه طبقه ارائه می‌شوند برای شرکت در مراسمات ترحیم استفاده کنید. همچنین استند تسلیت در ابعاد و شکل‌های مختلف قابل سفارش است. تمام این مراحل را می‌توانید به صورت اینترنتی یا با یک تماس کوتاه نیز انجام دهید و اقلام سفارش خود را بدون مراجعه حضوری دریافت کنید.
طرح راحیل یک قدم بزرگ در جهت درمان بسیاری از بیمارانی است که بدون حامی هستند. فراموش نکنید با شرکت در این طرح، شما نیز بخشی مهم از این کار خیر خواهید بود و مطمئناً تأثیر آن را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد.
.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *