وبلاگ

طریقه آماده سازی بسته پذیرایی مراسم ترحیم

زمانی که عزیزی فوت می‌ کند، نزدیکان متوفی به فکر برگزاری یک مراسم آبرومند هستند. پذیرایی از میهمان‌ ها در مراسم ترحیم جز چالش‌ ها و دغدغه‌ های اصلی خانواده مرحوم به شمار می‌ رود.

استفاده از بسته پذیرایی موجب می‌ شود که خانواده مرحوم بتوانند به خوبی از مهمانان خود پذیرایی کنند. پذیرایی از میهمان‌ ها دارای اهمیت ویژه‌ ای است و معمولاً برگزاری مراسم ترحیم به دلیل ناگهانی بودن کار دشواری است.

زیرا خانواده مرحوم برای برگزاری مراسم برنامه ریزی ندارند و باید تمامی برنامه‌ ریزی‌ ها در کوتاه‌ ترین زمان صورت پذیرد.

بهترین انتخاب بسته پذیرایی را با توجه نوع مراسم خودتان داشته باشید

مزیت استفاده از پک پذیرایی مراسم ترحیم

  • مهمترین مزیت استفاده از پک پذیرایی آن است که مراسم شما به صورت کاملا ویژه و شکیل برگزار می‌ شود.
  • بهره‌ گیری از بسته پذیرایی در این مراسم موجب می‌ شود تا پذیرایی از افراد حاضر در مراسم بهداشتی باشد. امروزه به دلیل شیوع گسترده انواع ویروس‌ ها، با این شیوه پذیرایی می‌ توانید بهداشت را رعایت کنید.
  • با استفاده از پک های پذیرایی تمامی میهمان‌ ها پذیرایی می‌ شوند، بدون آن که کسی از قلم بیفتد. اگر شما به شیوه سنتی از مهمان‌ های خود پذیرایی کنید، ممکن است پذیرایی به صورت کامل انجام نشود. به طور کلی این بسته‌ ها موجب پذیرایی ساده و آسان می‌ شوند.

انواع پک پذیرایی که در مراسم ختم استفاده می‌ شوند، سرعت پذیرایی را به صورت قابل توجهی افزایش می‌ دهند و افراد می‌ توانند در زمان صرفه‌ جویی کنند. 

نکات حائز اهمیت در هنگام سفارش بسته پذیرایی

یکی از نکات مهمی که در زمان تهیه بسته پذیرایی باید به آن توجه نمایید، کیفیت اقلامی است که در این پک‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند. میوه‌ هایی که برای آماده سازی این پک‌ ها تهیه می‌ شوند، باید تازه و درجه یک باشند. برند کیک و یا نوشیدنی که برای تهیه این پک‌ ها استفاده می‌ شود، اهمیت وافری دارد.

توجه به انواع پک پذیرایی در زمان سفارش بسیار حائز اهمیت است. برای مراسم ختم از پک های مقوایی و یا پک‌ های زیپ کیپ استفاده می‌ شود که هر کدام از آن ها ویژگی‌ های خاصی دارند.

پک‌ های مقوایی جز پک های لاکچری به شمار می‌ روند که می‌ توانید سایز آن را بر اساس اقلام و آیتم‌ هایی که مدنظر دارید، انتخاب کنید.

پک‌ های زیپ کیپ کاملاً اقتصادی و جمع و جورند. این پک‌ ها سایزهای گوناگونی دارند و از قابلیت چاپ با نوشته‌ های دلخواه برخوردار هستند. پک های زیپ کیپ حمل و نقل آسانی دارند.

زمان سفارش بسته پذیرایی دقت کنید که علاوه بر اقلام خوراکی مانند میوه باید درون پک، دستمال کاغذی و چاقوی یکبار مصرف قرار گیرد.

قیمت پک‌ های پذیرایی مراسم ترحیم

به طور کلی بسته پذیرایی در سه دسته لاکچری، ارزان و سفارشی طبقه‌ بندی می‌ شود که هر کدام از این بسته‌ ها قیمت خاصی دارند.

بسته پذیرایی لاکچری: معمولا برای تهیه این پک‌ ها از با کیفیت‌ ترین میوه‌ ها استفاده می شود. همچنین درون این پک آیتم‌ های متنوعی مانند انواع نوشیدنی‌ های گرم یا سرد و شیرینی‌ های مختلفی قرار می دهند.

تمامی این اقلام، درون پاکت‌ های مقوایی که با روبان تزیین شده‌ اند، قرار می‌ گیرند.بسته پذیرایی ارزان: این بسته‌ های پذیرایی که به پک‌ های اقتصادی نیز معروف هستند، با توجه به بودجه خانواده مرحوم تهیه می‌ شوند.

پک‌ های اقتصادی دارای آیتم‌ های محدودتری هستند و معمولاً برای بسته‌ بندی آن ها از ظروف یکبار مصرف و یا زیپ کیپ استفاده می‌ شود.

سفارش بسته پذیرایی مراسم ترحیم

منبع گروه کارآفرینی موسسه نیکوکاری رعد الغدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *