وبلاگ

سفارش تاج گل مصنوعی خیریه

سفارش تاج گل مصنوعی

تاج گل مصنوعی از آن دسته تاج گل هایی است که طرفداران خاص خودش را دارد. اگر در مراسم ختم شرکت کرده باشید، بی شک از نزدیک شاهد استفاده از این نوع تاج گل ها بوده اید.

این تاج گل ها که در سه نوع یک طبقه، دو طبقه و سه طبقه ساخته می شوند، بسیار زیباتر و شکیل تر از چیزی هستند که فکرش را نمی کنید. اگر به فکر برگزاری یک مراسم ترحیم آبرومندانه و لاکچری هستید، تاج گل اجاره ای بهترین گزینه ای است که پیش رو دارید. 

تاج گل اجاره ای؛ تاج گل کرایه کنید و در امور خیریه سهیم شوید!

استفاده از تاج گل های مصنوعی خیریه و استندهای تسلیت در مراسم ترحیم چند سالی است که رواج چشمگیری پیدا کرده است. همان طور که در جریان هستید، خرید گل های رنگارنگ و متنوع جهت ساختن تاج گل های سفارشی بسیار هزینه بَر است.

از همین رو کمتر کسی می تواند از پسِ پرداخت آن برآید. چاره چیست؟ چه باید کرد؟ آیا باید قید استفاده از تاج گل های مصنوعی را زد و مراسم ترحیم را در ساده ترین حالت ممکن برگزار کرد یا چاره دیگری اندیشید؟!

در حال حاضر شاهد استفاده از تاج گل های اجاره ای به جای صرف هزینه های هنگفت جهت خرید تاج گل های سفارشی هستیم. تاج گل های طبیعی آن هم از نوع دو طبقه و سه طبقه بسیار گران قیمت بوده و عمری کوتاه دارند.

این در حالی است که تاج گل های مصنوعی قابلیت استفاده مجدد دارند. یعنی شما می توانید بارها و بارها این تاج گل ها را استفاده کنید؛ بدون آن که خراب شوند، پژمرده شوند یا کوچکترین آسیبی ببینند.

همدردی با تاج گل خیریه ماندگار تر است

تاج گل و استند خیریه

مزایا

شاید از خودتان بپرسید که مزیت تاج گل های مصنوعی چیست؟! سوال خوب و به جایی است و از همین رو پاسخگویی به آن خالی از لطف نیست. حقیقت این است که تاج گل های مصنوعی برتری های بسیاری بر هم نوعان طبیعی خود دارند.

همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم، قیمت تاج گل مصنوعی ارزان تر از تاج گل های طبیعی است.

تاج گل خیریه موسسه نیکوکاری رعد الغدیر

شاید برایتان جالب باشد بدانید که امکان استفاده از تاج گل های خیریه در مراسمات ترحیم میسر است. حتما با تعجب می گویید تاج گل خیریه دیگر چه نوع تاج گلی است؟!

ماجرای تاج گل خیریه که استفاده از آن در دنیای امروز رواج قابل توجهی پیدا کرده است، از این قرار است:

فرض کنید که مراسم ترحیمی در پیش است و وجود یک تاج گل زیبا ضروری به نظر می رسد. در چنین شرایطی می توانید از تاج گل های خیریه استفاده کنید. خیریه هایی نظیر محک، کهریزک، رعد الغدیر و… این تاج گل ها را در ازای دریافت مبلغی منطقی در اختیار شما قرار می دهند. هزینه این تاج گل صرف انجام امور خیریه می شود. این موضوع موجب شده که این تاج گل های مصنوعی را تحت عنوان تاج گل خیریه نامگذاری کنند.

شاید این سوال ذهنتان را به خود درگیر کرده باشد که منظور از امور خیریه چه اموری است؟!

  • حمایت از خانواده های نیازمند
  • حمایت از خانواده های صاحب افراد دارای معلولیت
  • حمایت از خانواده های بد سرپرست و بی سرپرست

جالب و در عین حال لازم است بدانید که می توانید با اجاره تاج گل محک، تاج گل کهریزک و تاج گل رعد الغدیر گامی بلند در راستای توانمندسازی و کارآفرینی بردارید. لازم به ذکر است که تاج گل های مذکور با هم نوعان طبیعی شان برابری کرده و فاقد دور ریزی هستند. اگر دوست دارید با صرف هزینه ای معقول جای خالی یک تاج گل زیبا را در مراسماتتان پر کرده و در امور خیریه نیز شرکت کنید؛ تاج گل مصنوعی خیریه را از یاد نبرید!

منبع گروه کارآفرینی موسسه نیکوکاری رعد الغدیر

سفارش تاج گل مصنوعی خیریه و استند همدردی موسسه نیکوکاری رعد الغدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *