وبلاگ

10 تا از بهترین تالار های مراسم ترحیم و ختم در تهران

ما در این مقاله قصد داریم، بهترین تالار مراسم ترحیم و ختم در تهران را به شما معرفی کنیم.

همیشه از دست دادن عزیزان، غم انگیز است و پذیرایی از مهمانانی که در مراسم تشیع و خاکسپاری عزیز از دست رفته شرکت می‌کنند از وظایف خانواده عزادار می‌باشد.

امروزه تالارمراسم ترحیم با امکاناتی که در دسترس دارند؛ مانند: میز و صندلی‌های پذیرایی، امکان نصب استند تسلیت، تاج گل طبیعی یا تاج گل مصنوعی ،سیستم صوتی و بلندگوهای ایستاده، پرسنل پذیرایی، صفحه نمایشگر LED و از همه مهم‌تر مداح با تجربه، مکانی مناسب برای برگزاری مراسم ختم و یادبود عزیزان می‌باشند.

طریقه آماده سازی بسته پذیرایی مراسم ترحیم

فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین تالار مراسم ترحیم و ختم در تهران

ظرفیت تالار: یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب تالار برای مراسم ترحیم، ظرفیت تالار است؛ زیرا در صورتی که تعداد مهمانان با ظرفیت تالار هماهنگی داشته باشد، خدمات پذیرایی و اجرای مراسم سوگواری با کیفیت بهتری انجام می‌شود؛ بنابراین در هنگام انتخاب تالار، مدیریت آن را از تعداد مهمانان، انتظاراتتان از نوع اجرای مراسم، آگاه کنید و درمورد تجهیزات نورپردازی و صوتی آن اطلاعات لازم را کسب کنید.

موقعیت مکانی: توجه به موقعیت مکانی بهترین تالار مراسم ترحیم و ختم در تهران و دسترسی آسان آن برای مدعوین بسیار اهمیت دارد. اگر تالار نزدیک آرامستان باشد بعد از مراسم خاکسپاری دسترسی مهمانان به آن آسان‌تر خواهد بود؛ هم‌چنین برای مراسم هفتم، چهلم و یادبود بهتر است، تالاری را انتخاب کنید که به مترو و سیستم حمل و نقل عمومی نزدیک باشد تا رفت و آمد مهمانان به سهولت امکان پذیر باشد.

دکوراسیون میز یادبود: انتخاب پارچه مناسب برای میز یادبود بسیار مهم است.از تیم تشریفات بخواهید که از پارچه ترمه، مخمل به رنگ سیاه و خاکستری برای این میز استفاده کند؛ هم‌چنین نورپردازی این میز در ایجاد فضای سوگواری اهمیت دارد، استفاده از نورهای نرم و مات و تکنیک‌های ساده نورپردازی با شمع‌های سفید برای این میز مناسب است؛ از طرفی گل‌آرایی این میز با گل‌های سفید یا زرد و قرار دادن قاب عکس متوفی برای مراسم سوگواری لازم و ضروری است.

نحوه پذیرایی: پرسنل تالار باید تجربه کافی در زمینه پذیرایی در مراسم ختم را داشته باشند و نیازها و خواسته‌های مهمانان را به خوبی درک کنند تا خدمات مناسبی را ارائه دهند؛ هم‌چنین منوی پذیرایی باید متنوع بوده و شامل: حلوا، میوه، قهوه، چای و نوشیدنی‌های طبیعی باشد؛ علاوه بر این اهمیت نظافت و رعایت بهداشت در سرویس‌دهی مهم است.

راحیل طرحی از گروه کارآفرینی رعد الغدیر مجری تخصصی برگزاری مراسم ترحیم

10 تا از بهترین تالار های پذیرایی مراسم ترحیم در تهران+لوکیشن

اسم تالارآدرس تالار شماره تماس تالارلوکیشن
تالار پذیرایی مجلل پارسیسبزرگراه آیت اله سعیدی، بعد از بازار مبل چهار دانگه، جنب بخشداری55251818کلیک کنید
تالار پذیرایی حیاتباقرشهر، خیابان رجایی، نبش خیابان یادگار امام55222222کلیک کنید
تالار پذیرایی تشریفاتی پردیس شهرریشهرری، میدان بسیج، خیابان ابن بابویه، نبش خیابان شهید نبی پور33386050کلیک کنید
تالار پذیرایی شمشیریتهران، ۵۰۰ متر بعد از بهشت زهرا ، زیر پل شهدای باقر شهر55210020کلیک کنید
تالار پذیرایی خاتمباقرشهر، بلوار شهید رجائی، ابتدای خیابان فیروزی، پلاک 15 و 1755224020کلیک کنید
باغ تالار شمس العمارهاتوبان آزادگان، شهید رجایی جنوب، سه راه خیرآباد، بلوار پژوهشگاه شرکت نفت55206600کلیک کنید
باغ تالار عمارت توسکاآزادگان غرب به شرق، بعد از پل شهید بروجردی، بعد از زیرگذر آزادگان، جنب سفره خانه نیکروز33613106کلیک کنید
تالار پذیرایی تشریفاتی گلاریسخانی آباد نو، خ میعاد شمالی، بلوار شقایق، خیابان شهرداری جنوبی، روبروی پارک 22 بهمن55021233کلیک کنید
تالار پذیرایی نگین طلایی (خ رجایی)اتوبان آزادگان، رجایی جنوب (جاده قدیم قم)، روبروی شهر سنگ55220609کلیک کنید
تالار پذیرایی تشریفاتی قصر آرین – باقر شهرباقر شهر، بلوار غدیر، پلاک یک55229500کلیک کنید

در مقاله بالا سعی کردیم 10 تا از بهترین تالارهای پذیرایی مراسم ترحیم را به شما معرفی کنیم،همچنین شما می توانید لیست مساجد معروف تهران برای برگزاری مراسم ترحیم را مشاهده کنید.

انتخاب بهترین تاج گل برای همدردی در تالار های پذیرایی

منبع مقاله گروه کارآفرینی موسسه نیکوکاری رعد الغدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *